Liczba odbiorców reklam w kinie, to dokładne dane uzyskane dzięki przeliczeniu biletów sprzedanych na poszczególne filmy w czasie trwania kampanii reklamowej.
Rzetelność danych zbieranych w kinach, to nie jedyna zaleta tego medium. Ani prasa, ani radio czy telewizja nie skupiają tak silnie uwagi odbiorcy, jak treści wyświetlane w kinie. Wielki ekran, zaciemniona sala, najwyższej jakości dźwięk oraz obraz trójwymiarowy sprawiają, że widz nie jest
w stanie zignorować reklamy. Ponadto w przypadku reklamy kinowej określenie właściwych odbiorców ułatwia fakt, że poszczególne filmy są dedykowane do konkretnej grupy.
Zalety reklamy w kinie
Cyfryzacja
Multikino Media obsługuje kina, które są w 100% scyfryzowane. Dzięki temu oferuje swoim klientom najlepszej jakości materiały reklamowe. W praktyce oznacza to, że przy każdym zakupie kampanii on screen konieczne jest przesłanie materiałów w formacie paczki DCP za pomocą transferu.
Korzyści wynikające z przesyłania nośników tylko cyfrowych: