30 kin sieci Multikino w ofercie brokera reklamowego Data publikacji: 12.11.2013

 

Multikino S.A. 9 listopada br. uruchomiło multipleks w Lublinie. Wraz z rozpoczęciem jego działalności spółka Multikino Media poszerzyła swoją ofertę dla reklamodawców. Sprzedaż reklamy kinowej obejmie obecnie 49 kin z łączną liczbą 281 ekranów.

W listopadzie br. brokerska działalność Multikino Media, obejmująca sprzedaż centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizację konferencji w kinach, została poszerzona o multipleks w Galerii Olimp w Lublinie, który posiada 8 sal kinowych mogących pomieścić ponad 1200 widzów.


Od 9 listopada Multikino Media reprezentuje 49 kin, w tym 30 sieci Multikino, która jest pierwszą w 100% cyfrową siecią kinową w Polsce. Oferta dla reklamodawców obejmie 39 miast na terenie Polski z łączną liczbą 281 cyfrowych ekranów. Reklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on-screen i off-screen dotrą ze swoją ofertą do jeszcze szerszej grupy odbiorców.
Do końca 2013 roku oferta Multikino Media będzie obejmowała 50 kina w 40 miastach w całej Polsce.