32 kina sieci Multikino w ofercie brokera reklamowego Data publikacji: 22.08.2014

 

Multikino S.A. 5 września br. uruchomi multipleks w Olsztynie. Wraz z rozpoczęciem jego działalności spółka Multikino Media poszerzy swoją ofertę dla reklamodawców. Sprzedaż reklamy kinowej obejmie 52 kin z łączną liczbą 302 ekranów.

We wrześniu br. brokerska działalność Multikino Media, obejmująca sprzedaż centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizację konferencji w kinach, zostanie poszerzona o multipleks w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, który posiadać będzie 9 sal kinowych mogących pomieścić 1233 widzów.


Od 5 września Multikino Media będzie reprezentować 52 kin, w tym 32 sieci Multikino, która jest pierwszą w 100% cyfrową siecią kinową w Polsce. Oferta dla reklamodawców obejmie 41 miast na terenie Polski z łączną liczbą 302 cyfrowych ekranów. Reklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on-screen i off-screen dotrą ze swoją ofertą do jeszcze szerszej grupy odbiorców.