Animacja „Sing” wciąż na czele polskiego box-office i to mimo dwóch bardzo silnych polskich premier.
czytaj więcejW styczniowym numerze Media&Marketing Polska znajdziecie artykuł Mariusza Spisza, Prezesa Zarządu Multikino Media, który podsumowuje 2016 rok w kinie oraz w branży reklamy kinowej i pisze o tym, co przyniesie rok 2017.
czytaj więcejPolacy kochają filmy animowane. W 2015 roku aż cztery filmy familijne znalazły się w TOP10 najchętniej wybieranych tytułów, a w 2016 roku były to trzy produkcje: „Epoka lodowcowa: Mocne uderzenie”, „Sekretne życie zwierzaków domowych” oraz „Zwierzogród”. Wspaniałe animacje, które wejdą do kin w Polsce w 2017 roku mają szansę zdobyć ponad milionową widownię.
czytaj więcej2016 rok zakończył się sukcesem dla branży kinowej, ponieważ pod względem frekwencyjnym został ustanowiony kolejny rekord. Według danych BoxOffice.pl kina odwiedziło ponad 50 mln widzów. Filmy, które mają premierę w 2017 roku przyciągną do kin równie dużą liczbę widzów, a może pozwolą ustanowić kolejny rekord.
czytaj więcejW 2017 roku będzie wiele powodów, aby odwiedzać kino. Już w styczniu trudno będzie opuścić salę kinową.
czytaj więcej