Polskie kino rozkwitło na jesień. Początek listopada to premiera dwóch polskich filmów. Pierwszy „Obywatel”, najnowsza komedia Jerzygo Stuhra, w której wyśmiewa wszystko i wszystkich, nie oszczędzając przy tym samego siebie. To najzabawniejsza rola aktora od czasu „Seksmisji”. Jak ta kultowa komedia, „Obywatel” również pokazuje, że w jakim systemie Polacy by się nie znaleźli, zawsze potrafią śmiać się ze swoich wad i wszelkich „izmów”.
czytaj więcej7 listopada 2014 Multikino zaprasza do udziału w 12. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka ponad 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z 40 państw. Noc Reklamożerców odbędzie się w 10 kinach sieci Multikino.
czytaj więcejW dniach 1–31 października br. firma Nestlé Polska S.A., producent batonów KitKat przeprowadzi kampanię reklamową on i off screen we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen.
czytaj więcej6 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się Gala Effie Awards, czyli rozdanie nagród za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kampanie, które rywalizowały o zwycięstwo musiały połączyć ze sobą kilka elementów: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta.
czytaj więcejHorror Annabelle premierowo otworzy październik. Tego samego dnia, 3 października na ekrany kin trafi komedia „Czworo do pary” oraz dramat „Joe”.
czytaj więcej