Od 30 maja firma Firma L’Oreal wystartowała z kampanią on screen dla brandu L’Homme Sport YvesSaintLaurent we wszystkich kinach Multikino i Silver Screen z oferty Multikino Media.
czytaj więcejNietypowe działania offscreen to największe wyzwanie dla agencji reklamowych. A przeprowadzenie akcji pod sponsora idealnie wpisującej się w temat filmu nie zawsze jest tak prosto.
czytaj więcejW dniach 14-16.05.2014 w krakowskim Multikinie mieliśmy przyjemność zorganizowania po raz kolejny, szóstej już edycji konferencji Geecon.
czytaj więcejFirma Tarczyński S.A. rozpoczęła bliską współpracę z siecią kin Multikino. Od kwietnia najlepsze produkty marki Tarczyński dostępne są w barach kinowych. W ofercie znajdują się Parówki z Szynki oraz flagowe Kabanosy Exclusive Tarczyński, marki nr 1 w Polsce w kategorii kabanosów.
Czerwiec zaczyna się mocnym uderzeniem. W pierwszy piątek miesiąca do kin trafi „Bardzo poszukiwany człowiek”, film opisuje szczegóły amerykańskiej wojny z terroryzmem za czasów administracji Georga W. Busha oraz metody prania brudnych pieniędzy.
czytaj więcej