Dlaczego lobby kin są tak atrakcyjnym miejscem do promowania marek i produktów? Na początek trochę danych liczbowych z Wielkiej Brytanii, z 2010 r. (dane nie zmieniły się znacząco do końca 2013 r.). Przez foyer kin tygodniowo przechodzi 3,1 mln osób, jak wynika z badania CAA/Rentrak EDI. Jaka kampania daje tak duży tygodniowy zasięg?
czytaj więcejW dniach 4-17 kwietnia br. Hotel Bania przeprowadził kampanię reklamową w kinach z oferty Multikino Media, w 10 największych miastach Polski. Dodatkowo w niektórych z nich prowadzone były również działania off screen.
Od 1 kwietnia firma Firma Procter & Gamble wystartowała z kampanią on screen i off screen szamponu Head & Shoulders w wybranych kinach z oferty Multikino Media.
czytaj więcejOd 4 kwietnia polska marka odzieżowa Diverse wystartowała z kampanią on-screen Diverse Extreme w całej sieci kin Multikino i Silver Screen.
czytaj więcejObszerne korytarze, przytulne foyer, sale projekcyjne. W kinach, a tym bardziej w multipleksach mnóstwo jest miejsca, które aż się prosi, by je wykorzystać do prezentacji różnych produktów i usług.
czytaj więcej