Bank Pekao S.A. został partnerem Ligi Mistrzów, która wraca na ekrany kin sieci Multikino. Fani piłki nożnej zobaczą UEFA Champions League w jakości High Definition w kinach dzięki nc+.
czytaj więcejOkazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.
czytaj więcejMultikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.
czytaj więcejCo się dzieje w kinie, kiedy widzowie zajmą już miejsca i za chwilę ma się zacząć seans? Na widowni gasną światła, robi się ciemno. Nawet tak banalne wydawałoby się zjawisko można inteligentnie wykorzystać w reklamie. Jak to się robi, pokazała agencja Demner/Merlicek & Bergmann z Wiednia.
6 i 7 marca br. w 14 kinach sieci Multikino odbyła się oficjalna premiera nowej oferty firmy VELUX na rok 2014, podczas której branży budowlanej zaprezentowano całą gamę okien dachowych. A wszystko odbyło się w nietypowej – kinowej oprawie, podkreślającej przełomowy charakter wydarzenia.
czytaj więcej