Jak zimno jest bezdomnym w Niemczech zimą? Organizacja non-profit fiftyfifty i agencja Havas z Dusseldorfu umożliwiły widzom niemieckich kin doświadczenie tego na własnej skórze. W marcu ub. r. w wybranych kinach w całym kraju przeprowadzono spektakularną i odważną akcję z zakresu tzw. marketingu doświadczalnego.
czytaj więcejBritish Council i Multikino rozpoczynają strategiczną współpracę przy organizacji pokazów brytyjskich sztuk teatralnych na ekranach kin w całej Polsce. Dzięki temu publiczność będzie mogła uczestniczyć w retransmisjach najlepszych spektakli z repertuaru słynnych scen brytyjskich, w tym National Theatre, Royal Opera House, czy English National Opera.
Microsoft przygotował serię dwuminutowych spotów, które same w sobie są rozrywką dla widzów czekających na główny seans. Spotom towarzyszą reklamy interaktywne w lobby i pakiety promocyjne, dodawane do produktów firmy.
czytaj więcejKISS to jedna z najstarszych i najbardziej znanych zasad stosowanych w marketingu (Keep it simple, stupid). W wolnym tłumaczeniu brzmi ona: „nie komplikuj tego, głupcze”. O tym, jak skuteczne są proste promocje przekonała się firma Mars na rynku brytyjskim.
czytaj więcejLegia Warszawa S.A. podczas dwóch weekendów od 7 do 9 lutego oraz od 14 do 16 lutego miała stoiska promocyjne adidas Legia_Fan_Store w warszawskich kinach sieci Multikino.
czytaj więcej