Marka makijażowa Maybelline NY we współpracy z domem mediowym ZenithOptimediaGroup przygotowała niezwykłą kampanię wizerunkową on screen i off screen.
czytaj więcejBroker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.
czytaj więcejPod koniec stycznia br. spółka Multikino Media zaprezentowała swoją ofertę dla lokalnego biznesu. Spotkanie było połączone z pokazem filmu „Jack Strong”.
Fiat Auto Poland, producent samochodu Lancia Ypsilon, po udanej współpracy z siecią Multikino przy projektach specjalnych w 2013 roku zdecydował się w 2014 roku kontynuować współpracę i ponownie został sponsorem cyklu dedykowanego kobietom - „Kino na obcasach”.
czytaj więcejPrzed nami ostatni miesiąc pierwszego kwartału 2014 roku! Już na samym jego początku, 2 marca, poznamy tegorocznych laureatów Oscarów. Filmy nominowane można było oglądać już w styczniu oraz w lutym, natomiast wraz z ogłoszeniem zwycięzców, nagrodzone tytuły na pewno ściągną do kin kolejnych widzów. Jednak Oscary, to nie wszystko.
czytaj więcej