Spółka Multikino Media pod koniec 2013 roku osiągnęła bardzo wysokie udziały w rynku reklamy kinowej – 56%* w listopadzie oraz 51%* w grudniu.
czytaj więcejPierwszy kwartał roku zawsze obfituje w największą liczbę premier filmowych. W lutym w każdy piątek w kinach widzowie będą mogli liczyć na nowe tytuły.
czytaj więcejProducent Kinder Niespodzianki zdecydował się kontynuować współpracę z siecią kin Multikino znajdującą się w ofercie Multikino Media. Dzięki temu specjalna oferta dla rodzin z dziećmi, czyli akcja „Rodzina do kina” zostaje przedłużona w sieci Multikino do końca 2014 roku. We wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi nadal mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.
czytaj więcejFirma Orange zdecydowała się na promocję karty SIM Orange Cash w 31 kinach z oferty Multikino Media. Kampania on screen trwała od 27 grudnia 2013 roku do 15 stycznia br., a kampania off screen objęła ostatni weekend grudnia oraz pierwszy weekend stycznia.
czytaj więcejFirma Mondelez Polska S.A. 17 stycznia rozpoczęła kampanię reklamową produktu Milka Bubbly w 50 kinach z oferty Multikino Media. Obejmuje ona działania on i off screen.
czytaj więcej