Skoda promuje swój nowy model samochodu na ekranach multipleksów znajdujących się w ofercie Multikino Media. 16 sierpnia br. rozpoczęły się działania on i off screen’owe.
czytaj więcej6 września na widzów będzie czekała premierowo aż pięć filmów: polsko-czeska komedia „Polski film”, nowy film Asghara Farhadiego „Przeszłość”, dramat „W ukryciu”, trzecia odsłona słynnej serii science-fiction, czyli „Riddick”, a dla najmłodszych animacja „Rycerz Blaszka. Pogromca smoków”.
czytaj więcej26 lipca br. Storck rozpoczął kampanię reklamową w 28 kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media. W ramach kampanii prowadzone są działania off screenowe.
czytaj więcejNivea zdecydowała się na promowanie swojego kremu na ekranach 46 kin znajdujących się w ofercie Multikino Media. W ramach kampanii rozpoczętej 19 lipca br., w wybranych kinach prowadzone są także działania off screen’owe.
czytaj więcej„Poniedziałki z Coca-Cola”, wspólna akcja sieci Multikino i firmy Coca-Cola HBC Polska, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope.
czytaj więcej