Spółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z Agencją Youngers polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów oraz sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów dedykowanych konkretnym reklamodawcom.
czytaj więcejReklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on i off-screen od stycznia br. mogą ze swoim przekazem dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Do oferty brokera reklamowego dołączyły multipleksy czwartej największej sieci kin w Polsce – Cinema 3D.
czytaj więcejJeżeli planujesz wybrać się na koncert Coldplay lub ENEMEF: TarantiNOC pamiętaj, że z magazynem „Multikino&Gala” kupisz na oba wydarzenia dwa bilety w cenie jednego! Ponadto „Multikino&Gala” to aż 68 stron o nowych produkcjach i najpopularniejszych aktorach. A to wszystko za jedyne 1,5 zł.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media w 2013 roku stawia na rozwój i powiększa swój zespół o nowych, doświadczonych pracowników. W styczniu do spółki dołączył Michał Kwaśniewski obejmując stanowisko Sales Managera.
czytaj więcejW trzecim kwartale 2012 roku sieci kin Multikino i Silver Screen, znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media zwiększyły swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do tego samego okresu w roku 2011.
czytaj więcej