Broker reklamowy Multikino Media został jako jedyny w Polsce wyróżniony w badaniu „Media&Marketing Polska” w kategorii reklamy kinowej. Spółka okazała się liderem i poprawiła wyniki finansowe w stosunku do roku ubiegłego.
czytaj więcejWśród 41 kin z oferty spółki Multikino Media znajdują się kina sieci Multikino i Silver Screen, które poza najlepszymi premierami filmowymi oferują swoim widzom również bogaty kontent alternatywny. Otwierając się na współpracę z agencjami broker reklamowy ma na celu pozyskanie partnerów, którzy pomogą mu znaleźć firmy zainteresowane zaangażowaniem w wybrane projekty specjalne pozwalające dotrzeć do wąskiej grupy docelowej.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media rozpoczął współpracę z firmą Call2Action wchodząc w obszar reklamy Digital Signage. Od października br. spółka oferuje swoim klientom dodatkowo cyfrowe ekrany emitujące kontent reklamowy oraz informacyjny.
czytaj więcejBroker reklamowy Multikino Media, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea oraz K2 zapraszają 23 października br. do warszawskich kin sieci Multikino na Cannes Lions Imagination Day.
czytaj więcejSpółka Multikino Media w sierpniu bieżącego roku osiągnęła najwyższy w swojej historii udział w rynku reklamy kinowej na poziomie 55%*.
czytaj więcej