Ferrero Polska Sp. z o.o. 7 września bieżącego roku rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media. Dzięki temu w ramach cross promocji w kinach sieci Multikino i Silver Screen, znajdujących się w ofercie Multikino Media, pojawią się „Bueno Czwartki”.
czytaj więcejSieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media w drugim kwartale 2012 roku zwiększyła swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do tego samego okresu w roku 2011, przyczyniając się do sukcesu spółki Multikino Media.
czytaj więcejRuszyła kolejna odsłona społecznej akcji KUP INDEKS, promującej projekt AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. Realizujące akcję Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło współpracę ze spółką Multikino Media. Poza kampanią on screen oraz off screen Stowarzyszenie zdecydowało się również na niestandardowe działania. Do wsparcia projektu w jednym z kin sieci Multikino widzów osobiście zachęcał Szymon Majewski.
czytaj więcejSieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie spółki Multikino Media, 24 sierpnia zaprasza na ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair. Będzie to kolejna niestandardowa akcja przygotowana w celu wzmocnienia wizerunku jednego z klientów biznesowych.
czytaj więcejW drugim kwartale 2012 roku Subaru Import Polska Sp. z o.o. zdecydowało się na promocję nowego modelu samochodu w Multikinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media, której zleciła kampanię on screen i off screen reklamującą nowego gracza w kategorii crossover – Subaru XV.
czytaj więcej