Na początku 2012 roku spółka Multikino Media została wyodrębniona ze struktur Grupy Multikino. Według danych Kantar Media* nowopowstała firma w pierwszym kwartale bieżącego roku zwiększyła przychody z tytułu sprzedaży reklamy kinowej i uzyskała 16 punktów procentowych wzrostu w udziałach w rynku w stosunku do udziałów rynkowych Biura Reklamy spółki Multikino w roku ubiegłym.
czytaj więcejSpółka Multikino Media, w związku transmisjami na żywo meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 w kinach sieci Multikino, przygotowała specjalną ofertę dla reklamodawców oraz sponsorów.
czytaj więcejDuże zainteresowanie ofertą Multikino Media oraz rosnące oczekiwania ze strony dotychczasowych i nowych klientów obligują spółkę do szybkiego rozwoju. W celu sprostania wyzwaniom rynku, firma zdecydowała się z początkiem lutego na powiększenie zespołu biura reklamy o dwie nowe osoby - Witolda Piszczadowskiego oraz Stefana Makowieckiego.
czytaj więcej