„Nie czas umierać”, który miał premierę 1 października br. ściągnął do kin w Polsce w pierwszy weekend wyświetlania ponad 440 tysięcy widzów. Tym wynikiem nowe przygody agenta 007 osiągnęły najlepsze otwarcie w tym roku i najlepsze otwarcie w czasach pandemii.
„Nie czas umierać" to 25. odsłona przygód agenta Jej Królewskiej Mości i jednocześnie pożegnanie Daniela Craiga z postacią, w którą wcielał się nieprzerwanie od 2006 roku.
Od 1 do 3 października br. film „Nie czas umierać” obejrzało w polskich kinach ponad 440 tys. widzów. W ten sposób najnowszy film o Bondzie przebił widownię z weekendu otwarcia „Skyfall” – film w listopadzie 2012 roku obejrzało 390 tys. osób, ale frekwencja była niższa niż na „Spectre”, które w ciągu trzech dni od premiery w listopadzie 2015 roku obejrzało 500 tys. polskich widzów.
„Nie czas umierać” ma szansę znaleźć się w TOP3 najchętniej oglądanych filmów w 2021 roku. Teraz czekamy na wyniki drugiego weekendu!