23 grudnia w kinach sieci Multikino rozpoczęła się kampania reklamowa „One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus.” promująca marki Rolls-Royce, Aston Martin i McLaren. Za produkcją unikalnych na skalę światową spotów, które mogą być pokazywane niezależnie lub jako jeden film, stoi firma Auto Fus Group, prowadząca salony tych najbardziej luksusowych brytyjskich brandów w Polsce.
Oferta brokera reklamy kinowej Multikino Media to obecnie 49 kin w 37 miastach z łączną liczbą 342 ekranów. W multipleksach sieci Multikino od 23 grudnia będą emitowane spoty firmy Auto Fus Group, w których każdy z modeli - Rolls-Royce Ghost, Aston Martin DBX 707 oraz McLaren Artura - został zaprezentowany przez pryzmat swoich właścicieli: współczesnych świadomych siebie, swojego potencjału i możliwości. To osoby, które realizują się we wszystkich płaszczyznach życia. Rolę kobiecą w filmach zagrała aktorka Kamilla Baar, autorem pomysłu kreatywnego i reżyserem filmów jest Błażej Baar.
Kampania „One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus” jest realizowana w Internecie, a od piątku, 23 grudnia oglądają ją widzowie kin sieci Multikino w całej Polsce. Serię trzech filmów promujących luksusowe marki z portfolio Auto Fus Group wyprodukował dom produkcyjny Highnoon.