Bardzo dobre wyniki sieci kin znajdujących się w ofercie Multikino Media Data publikacji: 02.04.2013

W 2012 roku Multikino, Silver Screen oraz Cinema 3D, znajdujące się w  ofercie spółki Multikino Media jako jedyne sieci kin w Polsce zanotowały wzrost frekwencji i zwiększyły swoje udziały w rynku kinowym w  stosunku do roku 2011.

Według danych Boxoffice.pl w Polsce w 2012 roku kina odwiedziło 38  478 000 widzów, zaś rok wcześniej 38  780 000 osób.

Multikino, Silver Screen i Cinema 3D jako jedyne sieci kinowe w Polsce zanotowały w  2012 r. wzrost frekwencji. Kina tych sieci od stycznia do grudnia 2012 roku odwiedziło prawie 1,5 miliona więcej widzów niż w ciągu dwunastu miesięcy 2011 roku.

Dołączenie w 2013 roku do naszej oferty wszystkich multipleksów sieci Cinema 3D, która tak jak sieć Multikino w 2012 roku zwiększyła frekwencję w stosunku do roku ubiegłego pozwoli naszym klientom reklamowym dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców w  największych miastach – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Do frekwencyjnego sukcesu sieci Multikino w 2012 roku przyczyniła się 100% cyfryzacja wszystkich multipleksów, najlepsze premiery filmowe oraz akcja „Środy z Orange”, która od stycznia jest obecna co tydzień w każdym kinie operatora sieci. Dzięki temu sieć w  2012 roku przyciągnęła do kin większą liczbę widzów niż w  roku 2011 (9  863  000  vs  8  785  000) i zwiększyła udziały w rynku kinowym w Polsce do 25,6%. Ponadto Multikino zwiększyło także udziały we frekwencji w multipleksach (Cinema City, Multikino, Helios, Cinema 3D) w Polsce do 31,3 %.