W 2012 roku Multikino, Silver Screen oraz Cinema 3D, znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media jako jedyne sieci kin w Polsce zanotowały wzrost frekwencji i zwiększyły swoje udziały w rynku kinowym w stosunku do roku 2011.
Według danych Boxoffice.pl w Polsce w 2012 roku kina odwiedziło 38 478 000 widzów, zaś rok wcześniej 38 780 000 osób.
Multikino, Silver Screen i Cinema 3D jako jedyne sieci kinowe w Polsce zanotowały w 2012 r. wzrost frekwencji. Kina tych sieci od stycznia do grudnia 2012 roku odwiedziło prawie 1,5 miliona więcej widzów niż w ciągu dwunastu miesięcy 2011 roku.
Dołączenie w 2013 roku do naszej oferty wszystkich multipleksów sieci Cinema 3D, która tak jak sieć Multikino w 2012 roku zwiększyła frekwencję w stosunku do roku ubiegłego pozwoli naszym klientom reklamowym dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców w największych miastach – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Do frekwencyjnego sukcesu sieci Multikino w 2012 roku przyczyniła się 100% cyfryzacja wszystkich multipleksów, najlepsze premiery filmowe oraz akcja „Środy z Orange”, która od stycznia jest obecna co tydzień w każdym kinie operatora sieci. Dzięki temu sieć w 2012 roku przyciągnęła do kin większą liczbę widzów niż w roku 2011 (9 863 000 vs 8 785 000) i zwiększyła udziały w rynku kinowym w Polsce do 25,6%. Ponadto Multikino zwiększyło także udziały we frekwencji w multipleksach (Cinema City, Multikino, Helios, Cinema 3D) w Polsce do 31,3 %.