Bilet do kina jest jedną z bardziej pożądanych nagród w programach lojalnościowych. To świetny instrument do akcji pro-sprzedażowych: „kup produkt- dostaniesz zniżkę lub bilet do kina”. Kino to miejsce przyjemności i relaksu. Znakomite skojarzenie marki z medium. Multikino Media reklamodawcą oferuje możliwość przeprowadzenie takich akcjach. Najnowsze to:
Współpraca z marką Guseppe, która daje możliwość wymiany trzech kodów kreskowych z opakowań produktów Guseppe na jeden darmowy bilet w kiach sieci Multikino i Silver Screen. Promocja trwa od 1 września do 31 października 2014 r.
„Do kina na piękne oczy”, akcja przy współpracy z firmą AVON. Od 11 września każdy kto przyniesie papierowe opakowanie tuszu Big & Daring od Avon, będzie mógł odebrać bilet do Multikina na film 2D w cenie 13 zł.
„Akcja Winterfresh” – drugi bilet gratis w piątek. Warunkiem skorzystania z oferty jest zebranie 6 punktów, które znajdują się na promocyjnych opakowaniach gum Winterfresh i okazanie ich w kasie przy zakupie biletu na filmy 2D. Oferta obowiązuje wyłącznie w piątki.