W styczniowym numerze Media&Marketing Polska znajdziecie artykuł Mariusza Spisza, Prezesa Zarządu Multikino Media, który podsumowuje 2016 rok w kinie oraz w branży reklamy kinowej i pisze o tym, co przyniesie rok 2017.
1 stycznia br. do sprzedaży trafił nowy numer magazynu Media&Marketing Polska. Znajdziecie w nim artykuł „Branża kinowa: Przebudzenie Mocy”, w którym Mariusz Spisz podsumowuje frekwencję w kinach w 2016 roku oraz pisze o największych hitach nowego roku. Ponadto podsumowuje kondycję branży reklamy kinowej.
„W 2012 roku polskie sale kinowe odwiedziło 38,5 miliona widzów. Kiniarze zacierali ręce i celebrowali triumf – oto w końcu udało się dotrzeć do magicznej granicy jednego biletu na jednego Polaka. Gdyby jednak cztery lata temu ktoś zawyrokował, ze w 2016 roku będziemy walczyć o 50 milionów, spotkałby się z ironicznym niedowierzaniem.” – więcej w najnowszym numerze Media&Marketing Polska.