Cinkciarz z kampanią reklamową 3D w kinie Data publikacji: 24.05.2013

 

Cinkciarz.pl Sp. z o.o. zdecydowała się na promocję swojego pierwszego kantoru internetowego w Polsce w 47 kinach z oferty Multikino Media. 17 maja 2013 roku firma rozpoczęła współpracę z brokerem reklamowym, któremu zleciła kampanię on screen i off screen.

Internetowy kantor Cinkciarz.pl reklamuje się w kinach z oferty Multikino Media jako bezpieczny i bez opłat. Można w nim kupować i sprzedawać oraz wymieniać pieniądze o każdej porze dnia i nocy.

Pierwsza kampania kinowa tego internetowego kantoru obejmuje wszystkie kina znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: sieć kin Multikino i Silver Screen, sieć Cinema 3D, Atlantic, Muranów oraz 13 kin sieci Apollo Film.

Od 17 maja do 19 lipca osoby odwiedzające wybrane multipleksy będą mogły zobaczyć dwa spoty 2D – Ziemia i Firma oraz dwa spoty w formacie 3D – Kantor i Ziemia.

Kampania obejmuje 15 sekundowe spoty w bloku specjalnym oraz bloku 3D, jak również cały szereg dodatkowych działań off screen:  infotixy, plazmy, a także ulotki w specjalnych stojakach.
    
Cieszymy się, że Dział New Business Multikino Media rozwija się w tak dynamicznym tempie. Zespół pozyskuje nowych kontrahentów i przekonuje klientów do podejmowania nowych wyzwań w kinie. Jesteśmy przekonani, że o współpracy z nami zdecydowała całkowita cyfryzacja kin sieci Multikino, która minimalizuje czas przygotowania reklamy do emisji kinowej z tygodnia do nawet 24 godzin, jak również elastyczność oferty – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Spółki Multikino Media