Broker Multikino Media w marcu 2014 roku poszerzy ofertę dla reklamodawców o narzędzia do marketingu bezpośredniego: e-mailing oraz SMS-ing targetowane geograficznie, behawioralnie oraz demograficznie.
Spółka Multikino Media od marca 2014 roku będzie oferowała swoim klientom możliwość skorzystania z e-mailingu do klientów sieci Multikino. Baza posiada ponad 1 milion unikalnych adresów e-mail i na potrzeby klientów może być targetowana m.in. pod kątem: województwa, miasta, płci, danych behawioralnych ze względu na aktywność bądź częstotliwość chodzenia do kina czy preferencje filmowe. Dzięki połączeniu z modułem rezerwacyjnym oraz sprzedażowym baza jest na bieżąco aktualizowana.
Ponadto w nowej ofercie znalazł się również SMS-ing, którego baza obejmuje prawie 500 tysięcy numerów telefonów. Tak samo jak baza e-mailingowa również SMS-owa może być targetowana, w tym pod kątem wyboru operatora komórkowego.
Poszerzenie naszej oferty o e-mailing oraz SMS-ing będzie doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych realizowanych w kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media. Teraz klienci reklamowi będą mogli łączyć kampanie on i off-screen z możliwością bezpośredniego dotarcia do widza kinowego, zarówno przed jak i po seansie filmowym, co uczyni reklamę kinową jeszcze skuteczniejszą. A geograficzne, behawioralne oraz demograficzne targetowanie gwarantuje dotarcie do bardzo precyzyjnie określonej grupy odbiorców – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Poza możliwością skorzystania z e-mailingu oraz SMS-ingu Multikino Media oferuje swoim klientom również reklamę na stronie www.multikino.pl, którą co miesiąc odwiedza ponad 1 milion unikalnych użytkowników. Istnieje również możliwość zamieszczenia banneru reklamowego w aplikacji Multikino Polska dostępnej na telefony komórkowe z systemem Android oraz iOS. Do tej pory została ona już pobrana przez prawie 200 tysięcy użytkowników.