Ferrero rozpoczyna współpracę z Multikino Media Data publikacji: 10.09.2012

„Bueno Czwartki” to cross promocja, dzięki której osoby przychodzące w czwartek do kin sieci Multikina lub Silver Screen będą mogły zakupić bilet na dowolny seans filmowy za jedyne 10 zł.

Zakup biletu w tak przystępnej cenie będzie możliwy w zamian za przekazanie kasjerowi trzech opakowań po batonikach Kinder Bueno lub Kinder Bueno White oraz pokazanie SMS-a z potwierdzeniem rejestracji na stronie kinderbueno.pl.

Kinder Bueno oraz kina sieci Multikino i Silver Screen na pierwszy „Bueno Czwartek” zapraszają już 13 września 2012 roku. Współpraca potrwa od 7 września 2012 roku do 3 stycznia 2013 roku.

W ramach kampanii autopromocyjnej akcji „Bueno Czwartki”, spółka Multikino Media gwarantuje klientowi świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania w kinach będzie trwała przez cały czas trwania akcji. Ponadto Ferrero Polska Sp. z o.o. planuje kampanię promującą akcję „Bueno Czwartki” we wszystkich mediach.

Regulamin akcji można znaleźć na stronie www.kinderbueno.pl oraz www.multikino.pl.