W dniach 1–31 października br. firma Nestlé Polska S.A., producent batonów KitKat przeprowadzi kampanię reklamową on i off screen we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen.
1 października b.r. rozpoczęła się kampania reklamowa marki KitKat firmy Nestlé Polska S.A. we wszystkich kinach sieci Multikino i Silver Screen. Obejmuje ona zarówno działania on, jak i off screenowe. Za zakup mediów odpowiada agencja MEC Sp. z o.o.
Kampania reklamuje nową odsłonę batonów KitKat z dwiema połówkami – chrupiący karmel i kremowy karmel.
Firma Nestlé Polska S.A. jest przykładem jak kompleksowo wykorzystać możliwości jakie daje kino. Kampania obejmuje branding drzwi wejściowych, naklejki na podłogach, reklama na plazmach oraz plansze na infotixach przy kasach.
Kampania kinowa obejmuje wszystkie kina sieci Multikino oraz Silver Screen i trwa od 1 października do 31 października 2014 roku.