Reklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on i off-screen od stycznia br. mogą ze swoim przekazem dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Do oferty brokera reklamowego dołączyły multipleksy czwartej największej sieci kin w Polsce – Cinema 3D. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej obejmuje 46 kin z łączną liczbą 266 ekranów i ponad 10 milionami widzów rocznie.
Działalność brokerska Multikino Media, obejmująca sprzedaż centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizację konferencji w kinach, została w styczniu br. poszerzona o cztery nowe, w 100% cyfrowe multipleksy sieci Cinema 3D, które znajdują się przy galeriach handlowych w: Kaliszu, Kłodzku, Lesznie oraz Świdnicy. Multipleksy w Lesznie i Świdnicy posiadają po 4 sale kinowe, natomiast kaliskie ma 5 sal, a kłodzkie dysponuje 3 salami.
W 2012 roku współpracowaliśmy z dwoma brokerami reklamowymi, natomiast w tym roku postanowiliśmy kontynuować współpracę tylko z jednym z nich – spółką Multikino Media. Do tej decyzji przekonał nas profesjonalizm i zaangażowanie tego brokera, a przede wszystkim osiągane przez niego w minionym roku wyniki sprzedaży reklam – informuje Jarosław Pantol, Wiceprezes Zarządu Cinema 3D.
Obecnie oferta Multikino Media dla reklamodawców obejmuje 36 miast na terenie Polski z łączną liczbą 266 ekranów i 50 tysiącami foteli. Kina będące w obsłudze Multikino Media pozwalają reklamodawcom dotrzeć z przekazem do ponad 10 milionów widzów rocznie.
Cieszymy się bardzo, że Cinema 3D w 2013 roku kontynuuje współpracę z nami i to w szerszym zakresie. Wzbogacenie naszej oferty o kolejne kina pozwoli nam zaoferować reklamodawcom większy zasięg oraz dotrzeć do nowych klientów oraz grup odbiorców na lokalnych rynkach. Będzie to niewątpliwie z korzyścią dla obu firm – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
W drugiej połowie 2013 roku do oferty Multikino Media dołączą kolejne kina rozszerzając działalność brokerską w zakresie sprzedaży reklamy kinowej na nowe rynki.