Multikino Media wraz z otwarciem przez spółkę Multikino S.A. 24 października br. multipleksu w Czechowicach-Dziedzicach poszerzyła swoją ofertę dla reklamodawców. Sprzedaż reklamy kinowej obejmie 48 kin z łączną liczbą 273 ekrany i ponad 11 milionami widzów rocznie.
Brokerska działalność Multikino Media, obejmująca sprzedaż centralnej i lokalnej reklamy kinowej oraz organizację konferencji w kinach, została w październiku br. poszerzona o multipleks w Centrum Handlowym Stara Kablownia w Czechowicach-Dziedzicach, który posiada 4 sale kinowe mogące pomieścić ponad 660 widzów.
Od 24 października Multikino Media reprezentuje 48 kin, w tym 29 sieci Multikino, która jest pierwszą w 100% cyfrową siecią kinową w Polsce. Oferta dla reklamodawców obejmie 38 miast na terenie Polski z łączną liczbą 273 cyfrowe ekrany.
Reklamodawcy wykupujący w Multikino Media kampanię on-screen i off-screen dotrą ze swoją ofertą do jeszcze szerszej grupy odbiorców.
Do końca 2013 roku oferta Multikino Media będzie obejmowała 50 kina w całej Polsce.