Las Vegas Power Energy Drink ponownie skorzystało z oferty Multikino Media. Tym razem poza kampanią reklamową on screen i off screen producent napoju energetycznego Las Vegas Power Energy Drink zdecydował się na sprzedaż swojego produktu w barach kinowych całej sieci Multikino.
Las Vegas Power Energy Drink reklamuje napoje energetyczne i witaminowe w kinach znajdujących się w ofercie spółki Multikino Media: w kina sieci Multikino w całej Polsce oraz Silver Screen w Łodzi. Kampania on screen obejmuje 30 sekundowy spoty w bloku specjalnym przy filmach, których grupą docelową są mężczyźni oraz przy kinie akcji, natomiast kampania off screen to szereg dodatkowych działań. Ponadto emitowany jest 5 sekundowy spot dotyczący napoju Kac Vegas z hasłem „Reaguj na Kaca”.
Od listopada widzowie odwiedzający kina sieci Multikino mają możliwość zakupu napoju Las Vegas Power Energy Drink w puszkach 0,25 l dostępnego w barach kinowcy Multikina.
Cieszymy, że firma Las Vegas, która w pierwszej połowie 2013 roku po raz pierwszy skorzystała z oferty Multikino Media, dostrzegła potencjał reklamy kinowej i wróciła do nas z kampanią on i off screen oraz zdecydowała się zaistnieć w barach kinowych – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Firma Las Vegas Power Energy Drink istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Starannie dobrany wachlarz produktów charakteryzuje wysoka jakość oraz wyjątkowy design. Marka wzmacnia swój wizerunek dzięki znanemu pięściarzowi Tomaszowi Adamkowi reklamując się hasłem: „Poczuj moc”.