Live Nation wybrało Multikino Media Data publikacji: 28.06.2012

Koncert Madonny, który odbędzie się 1 sierpnia na Stadionie Narodowym oraz IMPACT Festival, w którym będzie można wziąć udział już 27 lipca na warszawskim lotnisku Bemowo, Live Nation zdecydowało się reklamować w kinie. Z oferty czterdziestu jeden kin spółki Multikino Media firma wybrała osiemnaście kin sieci Multikino: Ursynów, Złote Tarasy, Targówek, Wola, Poznań Malta, Poznań 51, Poznań Stary Browar, Wrocław Arkady, Wrocław Pasaż, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Bydgoszcz, Szczecin, Łódź, Rzeszów, Radom.

 

Od 29 czerwca do 26 lipca widzowie odwiedzający Multikino będą mogli na wielkim ekranie oglądać reklamy koncertu Madonny, natomiast od 6 do 26 lipca będzie reklamowany IMPACT Festival. Bilety na oba muzyczne wydarzenia są dostępne w sprzedaży na LiveNation.pl.

 

Cała kampania w Multikinie obejmuje 30 sekundowe spoty w bloku specjalnym oraz materiały off screenowe m.in. plazmy i infotixy w holach kin, a także plakaty i ulotki.   

 

Cieszymy się, że Live Nation zdecydowało się na reklamę swojej oferty w kinie, a zwłaszcza, że do współpracy wybrało właśnie spółkę Multikino Media. Jesteśmy przekonani, że o tym wyborze zdecydowała całkowita cyfryzacja kin sieci Multikino, która minimalizuje czas przygotowania reklamy do emisji kinowej z tygodnia, którego wymagały projekcje analogowe, do zaledwie 24 godzin, a obraz i dźwięk, niezależnie od ilości projekcji, są zawsze najwyższej jakości – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Spółki Multikino Media.