Łukasz Wieszczyński awansuje na stanowisko Head of sponsoring w Multikino Media Data publikacji: 11.10.2016

 

W październiku br. Łukasz Wieszczyński awansował na stanowisko Head of sponsoring w firmie Multikino Media.

Multikino Media, broker reklamy kinowej w październiku br. powołał komórkę odpowiedzialną za działania sponsoringowe.

Dynamiczny rozwój akcji specjalnych oraz cross promocji sprawił, że uznaliśmy za zasadne stworzenie działu odpowiedzialnego za współpracę sponsoringową. Mamy nadzieję, że ta zmiana pozwoli nam realizować jeszcze lepsze akcje niestandardowe – dodaje Joanna Zmysłowska-Pietrzak, Managing Director Multikino Media

Łukasz Wieszczyński do tej pory pełnił funkcję Senior Sales Managera. Na stanowisku Head of sponsoring odpowiedzialny będzie za dalszy, efektywny rozwój działań sponsoringowych dedykowanych wydarzeniom specjalnym realizowanym w sieci Multikino oraz tworzenie cross promocji zgodnych z oczekiwaniami klientów.  

Łukasz Wieszczyński z Multikino Media związany jest od 2009 roku.