Prężnie rozwijający się broker reklamowy Multikino Media zdecydował się w drugiej połowie 2013 roku wzmocnić swój zespół. We wrześniu br. do spółki dołączył Marcin Duda obejmując stanowisko Key Account Managera.
Marcin Duda związany jest ze sprzedażą i marketingiem od 2005 roku. Po dwóch latach pracy na rynku ambientowym, eventowym oraz outdoorowym jako Key Account Director w agencji technologii interaktywnych Aduma S.A. postanowił wrócić do spółki Multikino Media obejmując stanowisko Key Account Managera.
Marcin już kiedyś pracował w zespole Multikino Media na stanowisku Sales Managera. Cieszę się, że po zdobyciu nowych doświadczeń i umiejętności w agencji technologii interaktywnych zdecydował się wrócić do naszej spółki. Mam nadzieję, że swoją wiedzę z zakresu nowych technologii wykorzysta w zakresie planowania i realizacji niestandardowej reklamy kinowej – dodaje Joanna Zmysłowska-Pietrzak, Członek Zarządu Multikino Media.
Do głównych zadań nowego Key Account Managera będzie należała: opieka nad kluczowymi klientami spółki Multikino Media oraz kreowanie ofert łączących potencjał kinowy z nowymi technologiami.