Multikino i Ryanair zapraszają w podróż śladami Woody’ego Allena Data publikacji: 13.08.2012

Wspólnie z Ryanair, jednym z największych operatorów tanich lotów w Europie oraz marką ENEMEF, Multikino realizuje projekt „Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair”. W ramach współpracy nocny maraton filmowy zostanie połączony z ofertą tanich lotów do miast na terenie Europy.

 

Filmy Woody’ego Allena, których akcja rozgrywa się w największych europejskich metropoliach będą inspiracją do podróżowania z Ryanairem. Uczestnicy wydarzenia zobaczą oczami reżysera Londyn w filmie „Wszystko gra”, Barcelonę dzięki „Vicky Christina Barcelona”, Paryż z produkcją „O północy w Paryżu” oraz Rzym w premierowym „Zakochani w Rzymie”.

 

ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair to oferta do młodych kosmopolitów zainteresowanych kulturą, obywateli Europy, osób dynamicznych, które chętnie i z łatwością podróżują do najdalszych zakątków Europy. Tą łatwość zapewnia właśnie Ryanair – będący w zasięgu ręki i na miarę portfela młodych ludzi.  

 

Ponadto już 24 sierpnia każdy z uczestników ENEMEFU będzie miał szansę na wygranie jednego z 1650 ufundowanych przez Ryanaira biletów na lot w dwie strony. Dzięki temu 30% widzów wyjdzie z kina z biletem na wakacyjną podróż.


Multikino to więcej niż kino, dlatego od lat z sukcesami łączy niestandardowe działania w kinie z markami klientów. Zaczynając od akcji z Grupą Żywiec w ramach „Dzikiego Maratonu Filmowego” z Desperados, przez współpracę z Unileverem podczas „Nocy Kina Axe” oraz „Walentynek z Axe” po Maraton Filmowy „Piątek 13-go. Wieczór seryjnych morderców” z Wydawnictwem Znak. Pozwala to osiągać bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym, dlatego już niedługo oferta eventowa na stałe wejdzie do oferty spółki Multikino Media – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

 

W ramach kampanii autopromocyjnej ENEMEF-u: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair, spółka Multikino Media gwarantuje klientowi pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen – ekspozycja materiałów reklamowych w kinach. Kampania koncentruje się na kilkutygodniowej akcji z szacowanym dotarciem do około 750 tysięcy widzów odwiedzających kina sieci Multikino oraz na działaniach w obszarze mediów współpracujących i outdooru.