Multikino Media. Reklama MOVIE! - broker reklamowy kontynuuje kampanię wizerunkową Data publikacji: 17.03.2014

 

Multikino Media w marcu br. rozpoczęło kontynuację kampanii wizerunkowej „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka ponownie prezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.

Spółka Multikino Media zdecydowała się podkreślić w kampanii wizerunkowej kolejne atuty będące wynikiem: poszerzenia oferty o e-mailing (do ponad 1 mln widzów) i SMS-ing do (500 tys. odbiorców) oraz zdobycia w 2013 roku międzynarodowych nagród: pierwszego miejsca dla akcji „Poniedziałki z Coca-Cola” w konkursie Cinema Retail Achievement Award 2013 w Barcelonie podczas targów CineEurope oraz nagrody głównej Excellence in Exhibition 2013 przyznanej przez Event  Cinema Association podczas konferencji w Londynie poświęconej wydarzeniom specjalnym. Ponadto w 2014 roku spółka Multikino Media zdecydowała się zwrócić uwagę na zalety 10 mln widowni obejmującej zamożnych mieszkańców największych miast, dla których zakupy są stylem życia.

Hasła, które broker reklamowy prezentuje w kampanii w 2014 roku nawiązują do filmów o Sherlocku Holmesie i agencie 007 oraz do produkcji „Godzilla”, która jest jedną z najbardziej wyczekiwanych premier bieżącego roku i wejdzie na ekrany kin 16 maja.

Obecnie sprzedaż reklamy kinowej Multikino Media odbywa się w 50 kinach z łączną liczbą 291 ekranów.

Kampania wizerunkowa spółki Multikino Media obejmuje m.in. reklamę w prasie branżowej (Press, Brief, Media&Marketing Polska) i Internecie (wirtualnemedia.pl oraz pressserwis.pl) oraz e-mailing do bazy klientów brokera reklamowego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis S.A.

Kampanię zaplanował i zakupił dział marketingu Multikino Media.