Multikino Media w kwietniu br. rozpoczęło kampanię wizerunkową „Multikino Media. Reklama MOVIE”. W ramach działań promocyjnych spółka zaprezentuje, w nawiązaniu do największych hitów filmowych, powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach z jej oferty.
Spółka Multikino Media zdecydowała się podkreślić w kampanii wizerunkowej wybrane atuty: najlepszą jakość emitowanych reklam, największą elastyczność planowania kampanii, najdokładniej zbadaną widownię kinową przez niezależna firmę badawczą, najszerszy wachlarz wydarzeń specjalnych dedykowanych różnym grupom, obsługę drugiej co do wielkości i wielokrotnie nagradzanej tytułem Superbrands Polska sieci kinowej oraz uznanie spółki za najlepszego brokera reklamy kinowej przez „Media&Marketing Polska”.
Hasła, które broker reklamowy prezentuje w kampanii nawiązują do następujących filmów: „Forresta Gumpa”, „Sherlocka Holmsa”, „Gwiezdnych Wojen”, „Władcy Pierścieni” oraz filmów o agencie 007.
Sieci kin znajdujące się w ofercie Multikino Media (Multikino, Silver Screen i Cinema 3D) jako jedyne w Polsce zanotowały w 2012 r. wzrost frekwencji. Kina tych sieci od stycznia do grudnia 2012 roku odwiedziło prawie 1,5 miliona więcej widzów niż w ciągu dwunastu miesięcy 2011 roku. Obecnie sprzedaż reklamy kinowej Multikino Media obejmie 47 kin z łączną liczbą 271 ekranów i ponad 11 milionami widzów rocznie. W drugiej połowie 2013 roku do oferty Multikino Media dołączą kolejne kina rozszerzając działalność brokerską w zakresie sprzedaży reklamy kinowej na nowe rynki.
Kampania wizerunkowa spółki Multikino Media obejmuje m.in. reklamę w prasie branżowej (Press, Brief, Media&Marketing Polska) i Internecie (mediaimarketingpolska.pl oraz pressserwis.pl). Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis S.A.
Kampanię zaplanował i zakupił dział marketingu Multikino Media.