Multikino Media rozpoczyna współpracę z Youngers Data publikacji: 22.01.2013

Spółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z Agencją Youngers polegającą  na wspólnym pozyskiwaniu partnerów oraz sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów dedykowanych konkretnym reklamodawcom.

W listopadzie 2012 spółka Multikino Media  zaproponowała agencjom nowatorski model współpracy. W drodze selekcji wybrała Agencję Youngers, która przekonała brokera swoim doświadczeniem w realizacji niestandardowych kampanii kinowych. W swoim portfolio agencja ma również działania ambientowe jak i stałe nośniki w kluczowych dla biznesu touchpointach oraz kampanie outdoorowe. Do tej pory pracowała z największymi domami mediowymi oraz kluczowymi na polskim rynku marketerami: Play, Orange, T-Mobile, Coca- Cola, Adidas, Nike, Nokia, Crunchips, Halls, PKO BP, Skok, Getin Bank, Samsung, MTV oraz Kompania Piwowarska.

Od dawna obserwujemy rosnący potencjał projektów specjalnych realizowanych przez sieć Multikino. Alternatywny kontent kinowy to najlepszy sposób dotarcia do precyzyjnych grup docelowych jak: dzieci, kobiety, młodzież, fani muzyki czy sportu. Multikino jest pionierem i zdecydowanym liderem na polskim rynku w realizacji i wdrażaniu niestandardowych projektów specjalnych. Widząc liczne możliwości realizacji projektów zależało nam na rozpoczęciu współpracy z Multikino Media – mówi Krzysztof Popławski, Właściciel Agencji Youngers.

W ramach współpracy Agencja Youngers będzie pozyskiwała partnerów oraz sponsorów dla kluczowych  projektów specjalnych realizowanych w Multikinie, m.in.: Kina na obcasach, Oper HD, Poranków dla dzieci, nocnych maratonów filmowych, koncertów muzycznych oraz najważniejszych wydarzeń sportowych na wielkim ekranie.

Już dziś realizowane przez nas projekty specjalne pozwalają na dotarcie do ponad pół miliona widzów rocznie. Połączenie doświadczenia Agencji Youngers oraz naszego na pewno pozwoli pozyskać nowych partnerów oraz sponsorów zainteresowanych komunikacją z bardzo precyzyjnie określoną grupą docelową. Jestem przekonany, że w 2013 roku wspólnie stworzymy wiele nowych projektów szytych na miarę – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.