Nivea zdecydowała się na promowanie swojego kremu na ekranach 46 kin znajdujących się w ofercie Multikino Media. W ramach kampanii rozpoczętej 19 lipca br., w wybranych kinach prowadzone są także działania off screen’owe.
Nivea reklamuje swoje kosmetyki do pielęgnacji twarzy posiadające innowacyjną formułę Hydra IQ. Nivea Aqua Effect nawilża nawet głębsze warstwy skóry. Marka reklamuje się hasłem „Idealny sposób na głęboko nawilżoną cerę”.
Kampania kinowa obejmuje multipleksy znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: wszystkie kina z sieci Multikino, Silver Screen, Cinema 3D, Atlantic oraz Muranów i Apollo Film z wyłączeniem kina Sztuka - Chrzanów.
Od 19 lipca osoby odwiedzające Multikino i Silver Screen będą mogły spotkać się z reklamą kremu Nivea przed kasami na infotixach oraz na plazmach w holach kinowych.
Kampania on screen obejmuje 30 sekundowe spoty w bloku specjalnym i występuje przed wybranymi filmami.