Broker reklamowy Multikino Media w 2013 roku stawia na rozwój i powiększa swój zespół o nowych, doświadczonych pracowników. W styczniu do spółki dołączył Michał Kwaśniewski obejmując stanowisko Sales Managera.
Spółka Multikino Media według badania „Media&Marketing Polska” zrealizowanego przez MB SMG/KRC w 2012 roku jest niezaprzeczalnym liderem na polskim rynku reklamy kinowej. W celu utrzymania w 2013 roku wysokiego poziom obsługi i zaspokojenia apetytu na skuteczną kampanię każdego klienta broker reklamowy wzmocnił swój zespół o kolejną doświadczoną osobę.
Michał Kwaśniewski objął stanowisko Sales Managera w Pionie Obsługi Klientów New Business. Jest on związany z szeroko pojętą branżą reklamową od 2008 roku.
Doświadczenie zdobywał w agencjach reklamowych planując i realizując kampanie, głównie z zakresu ambient, guerrilla i field marketingu. Ponadto przez ostatnie pół roku zajmował się wprowadzaniem na rynek nowego kanału komunikacji marketingowej: Wi-Fi Marketingu. Mamy nadzieję, że bogate doświadczenie Michała pozwoli na dalszy rozwój spółki i przyniesie nowe, ciekawe rozwiązania zwłaszcza w zakresie nietypowych działań reklamowych w kinie - dodaje Joanna Zmysłowska-Pietrzak, Członek Zarządu Multikino Media.
Do głównych zadań nowego Sales Managera będzie należała:
obsługa domów mediowych i agencji kreatywnych w tym oczywiście agencji ambientowych, jak również szerokiego portfolio klientów Multikino Media w zakresie kreacji, planowania i obsługi kampanii reklamowych.