Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020 Data publikacji: 02.06.2020

Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.


Sieć kin Multikino, należąca do oferty Multikino Media oraz Storytel i agencja MeLike w lutym br. zorganizowali w warszawskim Multikinie Młociny pierwszy audioseans. Na uczestników tego wydarzenia czekał nowoczesny system dźwięku trójwymiarowego Dolby Atmos, półleżące fotele SuperVip i słuchowisko „Stelaż" na podstawie sztuki teatralnej Łukasza Orbitowskiego w interpretacji Wojciecha Mecwaldowskiego.

Widzowie sieci Multikino uczestniczą w naszych kinach w wielu ciekawych wydarzeniach zaczynając od opery na wielkim ekranie a kończąc na retransmisjach koncertów. Jako marka kojarzona z niestandardowymi działaniami, w lutym z radością wraz ze Storytelem zaproponowaliśmy naszym klientom pierwszy audioseans. Wydarzenie spotkało się z entuzjazmem ze strony widzów, dlatego tym bardziej cieszymy się z nagród Innovation 2020 – mówi Marcin Duda, Head of Digital Multikino Media.

 

Konkurs Innovation tworzy katalog najlepszych polskich innowacji z ostatniego roku. Projekt „Stelaż” – pierwszy audioseans w Multikinie – został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.

Gala wręczenia nagród Innovation 2020 odbyła się online 1 czerwca br.