Porównując dane z raportu Kantar Media z 2011 i 2012 roku widać, że spółka Multikino Media rozwija się bardzo prężnie. W pierwszym kwartale 2012 roku osiągnęła o ponad 140% wyższe przychody ze sprzedaży reklamy niż w tym samym czasie w 2011 roku Biuro Reklamy spółki Multikino. Był to zdecydowanie najwyższy wzrost na rynku (cały rynek reklamy kinowej w tym okresie wzrósł o prawie 60%).
Ponadto wyodrębniona ze struktur Grupy Multikino firma zanotowała wzrost udziałów w całkowitym rynku reklamy kinowej w Polsce o 16 punktów procentowych w stosunku do tego samego okresu w roku 2011. Udział w rynku reklamy kinowej Biura Reklamy spółki Multikino w 2011 roku wynosił w I kwartale 29%, a w roku bieżącym Multikino Media posiada już 45% (na podstawie danych z raportu Kantar Media, bez autopromocji). Najwyższy wzrost nowopowstałej spółki w pierwszym kwartale bieżącego roku został zanotowany w styczniu i był o 24 punkty procentowe wyższy w stosunku do tego samego miesiąca w roku ubiegłym.
Od października 2011 roku Multikino jest jedyną w 100% cyfrową siecią multipleksów w Polsce. Inwestycja w rozwój nowej technologii, a także kompleksowa oferta spółki, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów pozwoliły nawiązać współpracę z kolejnymi firmami posiadającymi w swoim portfelu marki reprezentujące różne branże, także te, które do tej pory nie były obecne w kinie.
Liczymy, że 100% cyfryzacja oraz oferta reklamowa związana z transmisją w Multikinie meczów EURO 2012 pozwoli nam utrzymać tendencję wzrostową i z równie dobrym wynikiem zakończymy drugi kwartał bieżącego roku – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Multikino Media.