Producent Kinder Niespodzianki zdecydował się kontynuować współpracę z siecią kin Multikino znajdującą się w ofercie Multikino Media. Dzięki temu specjalna oferta dla rodzin z dziećmi, czyli akcja „Rodzina do kina” zostaje przedłużona w sieci Multikino do końca 2014 roku. We wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi nadal mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.
Dzięki akcji „Rodzina do kina” klienci sieci Multikino i Silver Screen mogą ze swoimi pociechami uczestniczyć w najważniejszych premierach w bardzo atrakcyjnych cenach.
Więcej informacji na temat rodzinnych biletów w Multikinie oraz zasady oferty można znaleźć na stronie multikino.pl/pl/rodzina-do-kina-z-radiem-zet-i-multikinem/.
Strategicznym partnerem akcji „Rodzina do kina” jest Radio Zet, a sponsorem głównym producent Kinder Niespodzianki.