Broker reklamowy Multikino Media jako pierwszy w Polsce oferuje swoim wszystkim klientom w cenie kampanii on screen w kinie transfer materiałów reklamowych do formatu paczki DCP.
Upowszechnienie w 2012 roku cyfryzacji, zmniejszając koszty produkcji oraz czas przygotowania materiałów reklamowych do kin, wpłynęło na przyspieszenie rozwoju reklamy kinowej w Polsce. Dzięki temu spółka Multikino Media, uznana w 2012 roku za lidera, zwiększyła do 40 proc. swoje udziały w rynku (Kantar Media 2012).
Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców i chcąc zachęcić kolejne grupy klientów do zaistnienia w kinie, spółka Multikino Media przygotowała bardzo atrakcyjną ofertę, dzięki której kino stanie się jeszcze atrakcyjniejsze dla reklamodawców.
Firmy, które w 2013 roku zdecydują się zaistnieć w kinach znajdujących się w naszej ofercie otrzymają w cenie kampanii możliwość transferu materiałów do formatu paczki DCP. Na pewno będzie to kolejny element, który wzmocni rynek reklamy kinowej w Polsce i pozwoli nam pozyskać nowych dotąd nieobecnych w kinie reklamodawców – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media
Dzięki ofercie Multikino Media klient, który zdecyduje się na kampanię reklamową w kinie będzie mógł w ciągu 24 godzin bezkosztowo przetransferować swój spot do formatu DCP niezbędnego do emisji materiału na wielkim ekranie. Pozwoli to wystartować z kampanią w kinach w ciągu 48 godzin.