22 października br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyła Konferencja Google Analytics CEE Summit 2013, która była niewątpliwie największym i najważniejszym lokalnym wydarzeniem z obszaru analityki internetowej.
W październikowej Konferencji Google Analytics CEE Summit 2013 uczestniczyło prawie 600 osób, co wskazuje na bardzo duży poziom zainteresowania przedstawicieli biznesu tą tematyką oraz na skalę zapotrzebowania na tego typu imprezy.
Specjalnie na konferencję przyjechało wielu gości z Polski i z zagranicy. Z pewnością ogromną wartością był udział gości specjalnych konferencji: Stefana Schnabl’a pracującego na co dzień w centrali Google w Mountain View oraz Clancy Childs’a z londyńskiej siedziby firmy. Pierwszy z nich opowiedział między innymi o mierzeniu efektów marketingu zintegrowanego przy pomocy najnowszych funkcjonalności Google Analytics.Clancy Childs wyjaśniał na czym polegają wyzwania i możliwości podczas pracy z ogromną ilością danych np. online i offline.
Organizatorami Google Analytics Summit CEE 2013 były dwie czołowe agencje SEM w Polsce: Bluerank i M@rketing Online. Kolejne tego typu wydarzenia odbędą się wiosną (Konferencja Blueffect) oraz jesienią (GA CEE Summit) 2014 roku. Portal web.gov.pl był patronem honorowym wydarzenia.