Nietypowe działania offscreen to największe wyzwanie dla agencji reklamowych. A przeprowadzenie akcji pod sponsora idealnie wpisującej się w temat filmu nie zawsze jest tak prosto.
Przy okazji premiery najbardziej wyczekiwanej części Jamsa Bonda „Skyfall”, miÄ™dzynarodowa agencja CP+B stanęła na wysokoÅ›ci zadania. Podczas pierwszego premierowego weekendu w Sztokholmie, każdy z widzów otrzymaÅ‚ darmowÄ… wodÄ™ mineralnÄ… obrandowanÄ… hasÅ‚em „Sony. Make believe”. Kiedy sala siÄ™ wypeÅ‚niÅ‚a, na ekranie rozpoczęło siÄ™ komputerowe lokalizowanie miejsca gdzie odbywaÅ‚ siÄ™ pokaz oraz dzwoniÄ…cy telefon umieszczony w kubku z wodÄ… mineralnÄ…. Przez chwilÄ™ publiczność nie wiedziaÅ‚a co ich czeka. Po chwili na sali rozdzwoniÅ‚y siÄ™ telefony i wszystko byÅ‚o już jasne. Szczęśliwcy w swoich kubkach znaleźli wodoodporne telefony Sony Xperia acro S, ten sam typ który używaÅ‚ sam James Bond. Reakcja widzów, którzy otworzyli kubki
i wyjÄ™li dzwoniÄ…ce telefony mówiÅ‚a wszystko: akcja byÅ‚a strzaÅ‚em w dziesiÄ…tkÄ™. Publiczność na dÅ‚ugo zapamiÄ™tajÄ… ten film i ten telefon. Celem akcji byÅ‚a promocja wodoodpornych smartphonów Sony Xperia acro S.
PODSTAWOWE DANE O AKCJI
czas: październik 2012
zasięg: Szwecja
klient: Sony Mobile
produkt: Sony Xperia
Agencja reklamowa: CP+B, USA
Agencja eventowa: Grandins Flying Circus