Multikino Media i Tandem Media zapraszają na premierę roku w branży reklamy kinowej. We wrześniu brokerzy wprowadzają na rynek pakiet „Złote Lwy”, wspólną ofertę gwarantującą klientom największy kinowy zasięg oraz najmniejszą ilość formalności.
We wrześniu br. Multikino Media mające w ofercie między innymi kina sieci Multikino oraz Cinema 3D i Tandem Media odpowiedzialne za reklamę w kinach sieci Helios wprowadzają na rynek „Złote Lwy” – unikalną na polskim rynku ofertę reklamy klinowej.
Powstanie wspólnej oferty Multikino Media i Tandem Media, to ważny moment dla branży reklamy kinowej, który powinien przełożyć się na jej dalszy rozwój w Polsce. To także okazja do wprowadzenia jednolitego dla całej branży systemu raportowania widowni. Udostępniając reklamodawcom ofertę Złote Lwy liczymy na to, że jeszcze chętniej będą oni korzystali z możliwości jakie daje im kino. Kino, które jeszcze nigdy nie oferowało takiego zasięgu – mówi Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Współpraca dwóch wiodących brokerów reklamy kinowej w Polsce zaowocowała powstaniem pakietu, który obejmuje: 3 sieci nowoczesnych multipleksów, 66 miast, 94 kina, 528 ekranów oraz ponad 21 mln widzów rocznie.
Długo pracowaliśmy nad tym projektem ponieważ wiemy, że na sukces firmy przekłada się dobrze zaplanowana kampania. Ciszę się, że współpracujemy z Multikino Media, ponieważ nasze sieci kinowe znakomicie się uzupełniają, tworząc odpowiadającą na potrzeby reklamodawców ofertę do szeroko zasięgowych kampanii – mówi Maciej Moszczyński, Dyrektor Zarządzający Tandem Media.
Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty „Złote Lwy” mają zagwarantowaną największą widownię, doskonałą lokalizację, profesjonalnych doradców oraz minimum formalności.