Spółka Multikino Media od marca br. oferuje reklamodawcom sponsoring sal w kinach sieci Multikino. Klienci zainteresowani obrandowaniem sali ich marką mogą skorzystać z pakietu podstawowego lub rozszerzyć go o dedykowane niestandardowe rozwiązania.
Od marca 2014 roku każda firma ma możliwość sponsorowania sal kinowych sieci Multikino. W ofercie Multikino Media znalazły się multipleksy zlokalizowane w najbardziej prestiżowych miejscach: w warszawskich Złotych Tarasach, w Galerii Katowickiej z najnowocześniejszą w Polsce salą Xtreme, w Sopocie, w Poznaniu Malta oraz w Starym Browarze, w Lublinie oraz we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim i Arkadach.
Kina sieci Multikino, które włączyliśmy do oferty sponsoringu sal co roku odwiedza ponad 2,5 mln osób, a sala premierowa w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, goszcząca w każdym miesiącu największe gwiazdy z Polski i zagranicy ma aż 777 miejsc. Udział w seansie filmowym to dla widzów relaks, rozrywka i mile spędzony czas z bliskimi. Dzięki temu towarzysząca im podczas oglądania filmów marka zostanie zapamiętana przez pryzmat pozytywnych emocji. Cieszymy się, że dołączyliśmy do naszej oferty sponsoring sal dając reklamodawcom kolejne narzędzie pozwalające dotrzeć im do klientów oraz wzmocnić przekaz marki – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Firmy zainteresowane sponsoringiem jednej lub kilku sal kinowych mogą wykorzystać: podświetlaną tablicę nad wejściem, branding foteli, lamp ściennych, drzwi oraz tylnej ściany, zagłówki na fotelach, plansze sponsorskie oraz emisję spotu na ekranie w bloku specjalnym. Ponadto Multikino Media oferuje przygotowanie dedykowanej aplikacji dla klienta, który będzie chciał wykorzystać augumented reality na sali kinowej łącząc działania offline i online.
Sala sponsoringowa to przestrzeń dająca większe możliwości na dotarcie do klientów. Każda forma reklamy od spotu rozpoczynając a na zagłówkach kończąc może być wstępem do zabawy w wirtualnym świecie. Wykorzystując augumented reality dajemy reklamodawcom nieograniczone możliwości marketingowe łączące offline z online’em przy użyciu ankiet, quizów lub konkursów. Wszystko to z poziomu smartfona w połączeniu z Facebookiem, kontaktami telefonicznymi oraz mailem daje ogromny potencjał dotarcia nie tylko do klienta, ale również do jego znajomych – mówi Marcin Duda, Key Account Manager Multikino Media.
Szczegółową ofertę spółki Multikino Media można znaleźć na stronie www.multikinomedia.pl.