Kino ma swój cykl kampanii, który zawsze zaczyna się w piątek wraz z wejściem na ekrany premier filmowych, a kończy w czwartek w kolejnym tygodniu. Multikino Media oferuje swoim klientom niestandardową prezentację reklam rozpoczynającą się w dowolnym dniu i trwającą przez tyle czasu ile potrzebuje reklamodawca. W ofercie spółki znajdują się zarówno oferty reklam on screen i off screen.
Rodzaje kampanii on screen:
Bloki reklamowe:
Reklama off screen
Działania off screen wzbogacają ofertę reklamy kinowej o te nośniki, z którymi widz styka się przed seansem filmowym. Dzięki brandingowi kina widz odbiera komunikat trzykrotnie – wchodząc do kina, będąc na seansie oraz z niego wychodząc. Rozbudowana oferta barów i kawiarni zachęca klienta do przebywania na terenie kina znacznie dłużej, co potęguje efekt działań off-screen.
Reklama off screen to komunikacja krok po kroku: