Chodząc do kina pewnie nie raz natknęliście się w foyer na grupkę dzieci skaczących po czymś kolorowym na podłodze.
Okazuje się, że wzywanie widzów do wyłączenia komórek przed rozpoczęciem seansu jest najczęściej wykorzystywanym motywem w kampaniach typu off-screen. Do tego stopnia, że w kinach w USA statyczne plansze z napisami „Prosimy o wyłączenie telefonów” zostały już prawie całkowicie wyparte przez dowcipne spoty reklamowe, spełniające tę samą rolę.
czytaj więcejFIRMA: Ferrero Polska Sp. z o.o.
REKLAMOWANY PRODUKT: Kinder Niespodzianka
TERMIN: 28.06.2013-31.12.2014 r.
FIRMA: Sony Mobile Communication
REKLAMOWANY PRODUKT: Sony Xperia™ Z1
RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen
CEL: Promocja wodoodpornego smartfona Sony Xperia™ Z1
FIRMA: GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o. o.
REKLAMOWANY PRODUKT: pasta do zębów Sensodyne Complete
RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen
CEL: Promocja pasty do zębów Sensodyne Complete