Kampania Duck Fresh Discs firmy S.C.Johnson Data publikacji: 11.12.2012

FIRMA: SC Johnson Polska

REKLAMOWANY PRODUKT: Duck Fresh Discs

RODZAJ KAMAPNII: Off screen

CEL: Wypromowanie produktu Duck Fresh Discs

OPIS: Kampania była skoncentrowana na silnej komunikacji na nośnikach off screen: infotixach, plazmach oraz branding toalet po przez naklejki i plakaty. Ponadto w ramach działań w pięciu największych kinach była ekspozycja interaktywnego manekina w postaci kaczki Duck Fresh Discs. Wzbudzał on pozytywne emocje wśród widzów Multikina, od radość przez ciekawość i zainteresowanie, aż po zaskoczenie. Dzięki zastosowaniu autorskiego systemu, który połączył czujnik reagujący na zmianę światła w otoczeniu z zestawem dźwiękowym umieszczonym wewnątrz figury, manekin wchodził w interakcję z mijającymi go przechodniami i ku ich zaskoczeniu, zaczynał do nich mówić głosem lektora ze spotu telewizyjnego. W celu zwiększenia zainteresowania przygotowano dwa różne formaty dźwięku, które działały na przemian.