FIRMA: Las Vegas Power Energy Drink
REKLAMOWANY PRODUKT: Napoje energetyczne i witaminowe Las Vegas Power Energy Drink
RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen
CEL: Promowanie napojów Las Vegas Power Energy Drink
OPIS: Kampania kinowa objęła multipleksy znajdujące się w ofercie spółki Multikino Media: wybrane kina z sieci Multikino, Silver Screen, Cinema 3D oraz Atlantic i Muranów. Osoby odwiedzające wybrane multipleksy mogły uczestniczyć w degustacji tego napoju w weekend premiery filmu „Kac Vegas 3”. Oprócz tego w kinach można było obejrzeć standy z Tomaszem Adamkiem. Natomiast kampania on screen objęła 30 sekundowy spoty w bloku specjalnym przy wybranych filmach kina męskiego i kina akcji, jak również cały szereg dodatkowych działań off screen. Dodatkowo emitowany był również spot 5 sekundowy dotyczący napoju Kac Vegas z hasłem „Reaguj na Kaca”.
PODSUMOWANIE: Sukces kampanii promocyjnej w pierwszej połowie 2013 roku spowodował, że Las Vegas Power Energy Drink w drugiej połowie tego samego roku poza kampanią reklamową on screen i off screen zdecydował się na sprzedaż swojego produktu w barach kinowych w całej sieci Multikino. Od listopada 2013 roku widzowie odwiedzający kina sieci Multikino mają możliwość zakupu napoju Las Vegas Power Energy Drink w puszkach 0,25 l w barach kinowych Multikina.