Philips - Środek akcji w Twoim domu Data publikacji: 07.12.2012

FIRMA: Philips Polska

REKLAMOWANY PRODUKT: Telewizory Philips Ambilight

TERMIN: 18.03-28.04.2011 r.

RODZAJ KAMAPNII: On screen i off screen

CEL: Wypromowanie nowego telewizora Philips Ambilight

OPIS: Kinowa kampania telewizorów Ambilight była realizowana w sieci kin Multikino w ramach ogólnopolskiej promocji sprzedaży produktów Philips. Obejmowała emisję spotu i wykorzystywała całą paletę nośników typu off-screen. Ekspozycja marki trwała sześć tygodni, w 19 multipleksach tej sieci. W specjalnych strefach był dostępny sprzęt Philips, m.in.: 46-calowe telewizory LED z serii 9000. W weekendy w 15 wybranych obiektach animatorzy marki demonstrowali na tych urządzeniach kinową jakość obrazu i dźwięku. Ponadto w ramach promocji – prowadzonej pod hasłem „Środek akcji w Twoim domu” – przy zakupie telewizora Philips z serii 7000, 8000 lub 9000 można było skorzystać z 30-dniowego okresu testowego i gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli sprzęt nie będzie spełniał oczekiwań.